maandag 10 september 2012

tuinwandeling van 10 september met gips om het been

Misschien vandaag de laatste zomersedag van een 5 weekse zomerperiode. Nog maar snel wat foto's maken. Er is nog van alles te zien.
Wel veel foto's hoor !!
een heerlijk rustplekje

herftsplaatje

er zijn weinig kweeperen dit jaar en diegene die eraan hangen zijn wat ziekelijk

o nou kan ik weer niet op de naam komen van deze plant maar het is wel de bloei en de vruchtjes die later helemaal paars worden heel decoratief maar wel giftif

een enkelele rietsigaar,ik wied ze heel zorgvuldig omdatik niet de hele vijver vol wil

truffel volgt mij overal,op de achtergrond de verdroogde goudsbloemen

spreekt voor zichzelf


een tamme kastanje in de bolsters ook al zo decoratief, dit jaar erg veel kastanjes

mijn paadje langs de wei en de rij tamme kastanjes

de wespen hebben nog een paar vergeten pruimen gevonden

de enogste artisjokken, vind Berthe leuk , zij is er dol op

bloeiende selderij , staat leuk in een boeket

erg mooie boerenkool, in de winter fijn voor de kippen

zomaar

zier er nog gezellig uit

en hier een foto van mijn twee hobby's : tuin en quilten


een prettige zomerdag,
Bep

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tuin heb je. Dat is genieten zo in het vroege najaar.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's weer. Is dat niet de Karmozijnbes? Die kun je ook gebruiken als verfstof (als je tenminste eerder bent als de merels).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waauw, inderdaad, een prachtige tuin! pas wel op dat je geen boktor krijgt in en rondom het huis, dit zou echt zonde zijn!

    BeantwoordenVerwijderen